Pagalba

Ar StudioShop.lt parduodamos prekės originalios?

Taip, žinoma. Visos mūsų siūlomos prekės yra originalios.

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Prekių pristatymo kaina skiriasi pagal prekės kategoriją, todėl tikslią pristatymo kainą matysite prie kiekvienos prekės atskirai arba užsakymo krepšelyje. Prekės pristatomos per Venipak kurjerius.

Ar turite parduotuvę, kurioje būtų galima apžiūrėti parduodamas prekes?

StudioShop parduotuvės kol kas nėra, tačiau prekes, kurias turime vietoje (pristatymo terminas 1-3 dienos) galite apžiūrėti CozyStudio fotostudijoje Kaune, Raudondvario pl. 164

Kaip galima įsigyti bei kaip apmokėti už StudioShop parduodamas prekes?

StudioShop.lt parduotuvėje galite apmokėti už prekes bankiniu pavedimu

Ar galima grąžinti netikusią prekę?

Taip, nenaudotą ir tokios pačios būklės prekę kaip gavote, galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos.

Prekės siuntimo adresas:
StudioShop
Ringuvos g. 65
45245 Kaunas
tel.: +370 676 09952

SVARBU: grąžinant atgal, prekė turėtų būti nenaudota ir pilnos komplektacijos kaip gavote (originalioje dėžėje su visais popieriais). Siunčiant prekę atgal, ją įpakuokite į atskirą įpakavimą, kad nebūtų pažeistas originalus prekės įpakavimas. Prie prekės įdėkite atskirą lapą su jūsų banko sąskaitos duomenis kur reikėtų pervesti pinigus už grąžinamą prekę. Jei pageidaujate keisti į kitą dydį ar kitą modelį, galite atlikti naują užsakymą svetainėje www.studioshop.lt

Dėl operatyvumo, išsiuntę siuntinį, atsiųskite siuntos numerį el. paštu info@studioshop.lt kad galėtume sekti kur yra prekė. Gavę prekę, pervesime pinigus į Jūsų banko sąskaitą per ne ilgiau 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.

Kokios taikomos garantijos?

Visos prekės yra originalios, joms taikomos teisės aktuose numatytos garantijos į pirkėjo teisę, kurios nevaržo teisės aktuose numatytų pirkėjo teisių įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą. Norėdamas ja pasinaudoti, pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu ir prekės trūkumo nuotraukomis.

Prekės su trūkumais nuotraukas ir prekės įsigijimo dokumentą atsiųskite elektroniniu paštu info@studioshop.lt arba prekę atsiųskite adresu:

StudioShop
Ringuvos g. 65
45245 Kaunas
tel.: +370 676 09952

Gavus prekę, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų bus gautas atsakymas iš gamintojo ar prekei taikoma garantija. Nesutinkant su gautomis gamintojo išvadomis, prašymus dėl įsigytos prekės galite teikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

Garantija netaikoma šiais atvejais:
* dėl netyčinių arba tyčia padarytų mechaninių pažeidimų (nuplėšimų, perpjovimų ir pan.)
* dėl nerūpestingo ir netinkamo naudojimo atsiradusių pažeidimų
* prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį
* kuomet pakitimai nežymūs bei lengvai patvarkomi